Dobře a vědomě nastavený rozpočet je jedním ze základů úspěchu nové i zaběhlé organizace. Může vám pomoci k rozvoji i odvrácení problémů nejen v této nejisté a turbuletní době. Webinář Vám pomůže identifikovat příležitosti a rizika, která na své cestě k vysněné lesní školce můžete potkat.
Dozvíte se zejména:
- Co je a co není finanční řízení. Jaký rozsah služeb lze očekávat od účetních.
- Jaké jsou znaky udržitelného rozpočtu, jak jej sestavit a sledovat jeho čerpání, ať už jste v jakékoliv fázi životního cyklu organizace.
- Nezbytné pracovněprávní a ekonomické minimum.
- Pracovní smlouvy, pracovní dohody, jejich náležitosti a povinnosti zaměstnavatele vs. spolupráce s externisty.
- To vše jasně a jednoduše s důrazem na specifika lesní školek.
V rámci webináře, kde žádná otázka není příliš banální, bude řešeno také mnoho příkladů z praxe účastníků (včetně těch, kteří do světa finančního řízení teprve pronikají i těch, kteří už za sebou nějaké zkušenosti mají).
Chybět nebudou novinky z legislativy, které by vám při finančním řízení neměly uniknout (např. stravenkový paušál, změny v danění).
O lektorce:
Pavla Štindlová má v ALMŠ na starosti finance a související pracovněprávní problematiku, řízení grantových projektů a GDPR. Pečuje také o finance dvou lesních klubů a poskytuje konzultace mnoha dalším, kterým pomáhá především sestavit rozpočty a pracovat s nimi i nastavit pracovněprávní vztahy.
Termín konání: čtvrtek 4. 2. 2021 a pátek 5.2.2021, vždy od 14:00 do 18:00
Kde a jak: Setkání se bude konat online. Přihlášení účastníci dostanou před konáním webináře odkaz na online aplikaci ZOOM. Je nezbytné zajistit si pouze dobré internetové připojení.
Cena: 1 390 Kč pro členy ALMŠ a příjemce Informačního servisu / 1 750 Kč pro ostatní. Cena je za obě části webináře. Při naplnění minimální kapacity webináře sleva na druhého účastníka z jedné školky 50%, pro třetího účastníka 70%, čtvrtý a další účastník z jedné školky zdarma.
Přihlásit se můžete zde.
V případě otázek kontaktujte Martinu Dvořákovou.