Rozpočet lesní školky a pracovněprávní souvislosti I/II
pátek 19. ledna 2024
Zpět na výpis akcí
Seminář je určen pro všechny, kteří se potýkají s řízením chodu organizace a jejich finančních toků.

Dobře, vědomě a prakticky nastavený rozpočet je jedním ze základů úspěchu nové i zaběhlé organizace. Může vám pomoci k rozvoji i odvrácení problémů nejen v této nejisté a turbulentní době. Webinář Vám pomůže identifikovat příležitosti a rizika, která na své cestě k vysněné lesní školce můžete potkat. 

Dozvíte se zejména:

  • Co je a co není finanční řízení. Jaký rozsah služeb lze očekávat od účetních.
  • Jaké jsou znaky udržitelného rozpočtu, jak jej sestavit a sledovat jeho čerpání, ať už jste v jakékoliv fázi životního cyklu organizace.
  • Nezbytné pracovněprávní a ekonomické minimum.
  • Pracovní smlouvy, pracovní dohody (DPP, DPČ), jejich náležitosti a povinnosti zaměstnavatele vs. spolupráce s externisty. 

To vše jasně a jednoduše s důrazem na specifika lesní školek.

V rámci webináře, kde žádná otázka není příliš banální, bude řešeno také mnoho příkladů z praxe účastníků (včetně těch, kteří do světa finančního řízení teprve pronikají i těch, kteří už za sebou nějaké zkušenosti mají). 

Polovinu dobré atmosféry kurzu pro mě tvořily další účastnice. Moc se mi líbilo, že do diskuze nevstupovaly jen se svými dotazy, ale také s radami pro ostatní. Společnost byla vynikající a pro mě osobně v prostředí on-line kurzu neočekávaně přijemná.

Můžu jen a jen doporučit - rychlá a efektivní forma načerpání znalostí i zkušeností v jednom!

O lektorce:
Ing. Pavla Štindlová vystudovala Provozně-ekonomickou fakultu ČZU v Praze. V prostředí lesních školek se pohybuje od roku 2012, kdy se ujala prvního úkolu pro ALMŠ. O tři roky později začala působit jako ekonomka pro lesní klub, dnes již lesní mateřskou školu Hvězdy v lese, dnes má pod křídly tři lesní školky. Dalším poskytuje konzultace a mentoring v ekonomické a pracovněprávní oblasti, zajímá se také o problematiku stanov spolků a jejich funkčního nastavení pro provoz lesních školek. V ALMŠ má jako ředitelka na starosti zejména finanční a projektové řízení. V roce 2022 absolvovala facilitační výcvik. Je předsedkyní dozorčí rady ústavu Partnerství pro vzdělávání 2030+. Práci u počítače nejraději kompenzuje prací na zahradě, za doprovodu hudby a s šálkem dobré kávy po ruce.

Webinář je vzhledem ke své délce rozdělen na dvě části:

  • datum konání 1. části webináře: pátek 19. 1. 2024, 9:00 - 13:00,
  • datum konání 2. části webináře: pátek 26. 1. 2024,  9:00 - 13:00.

Kde a jak: Setkání se bude konat online. Přihlášení účastníci dostanou před konáním webináře odkaz na online aplikaci ZOOM. Je nezbytné zajistit si pouze dobré internetové připojení. 

Záznam webináře: Většina webinářů ve školním roce 2023/2024 je nahrávána. Záznam webináře bývá účastníkům k dispozici na našem webu po dobu dvou měsíců od termínu konání webináře. Link na záznam webináře zasíláme nejpozději do pěti pracovních dnů od živého vysílání na email všem přihlášeným, kteří uhradili poplatek za webinář. Záznamy vybraných webinářů je možné zakoupit i zpětně, více informací zde. Zda bude záznam webináře k dispozici bude v případě tohoto webináře rozhodnuto až po jeho konání s ohledem na citlivost dotazů položených účastníky.

Cena: 1 990 Kč pro nečleny ALMŠ, členové tarifu 3 a 2 mají slevu 20%, členové tarifu 1 mají slevu 10%. Cena je za obě části webináře. Při naplnění minimální kapacity webináře sleva na druhého účastníka z jedné školky 50%, pro třetího účastníka 70%, čtvrtý a další účastník z jedné školky zdarma.

Přihlásit se můžete zde.
Přihlašujete se na obě části webináře. Nelze se přihlásit jenom na jednu část.

Storno podmínky Školy lesem najdete zde.  

V případě otázek kontaktujte Zuzanu Knap (zuzana.knap@lesnims.cz).