Dobře a vědomě nastavený rozpočet je jedním ze základů úspěchu nové i zaběhlé organizace. Může vám pomoci k rozvoji i odvrácení problémů nejen v této nejisté a turbulentní době. Webinář Vám pomůže identifikovat příležitosti a rizika, která na své cestě k vysněné lesní školce můžete potkat.
Dozvíte se zejména:
- Co je a co není finanční řízení. Jaký rozsah služeb lze očekávat od účetních.
- Jaké jsou znaky udržitelného rozpočtu, jak jej sestavit a sledovat jeho čerpání, ať už jste v jakékoliv fázi životního cyklu organizace.
- Nezbytné pracovněprávní a ekonomické minimum.
- Pracovní smlouvy, pracovní dohody (DPP, DPČ), jejich náležitosti a povinnosti zaměstnavatele vs. spolupráce s externisty.
- To vše jasně a jednoduše s důrazem na specifika lesní školek.
V rámci webináře, kde žádná otázka není příliš banální, bude řešeno také mnoho příkladů z praxe účastníků (včetně těch, kteří do světa finančního řízení teprve pronikají i těch, kteří už za sebou nějaké zkušenosti mají).
Děkuji za seminář, byl pro mě jako začínající koordinátorku |
O lektorce:
Pavla Štindlová má v ALMŠ na starosti finance a související pracovněprávní problematiku, řízení grantových projektů a GDPR. Pečuje také o finance lesní MŠ a lesního klubu, poskytuje konzultace mnoha dalším, kterým pomáhá především sestavit rozpočty a nastavit pracovněprávní vztahy.
Termín konání: pátek 21. 1. 2022 a pátek 28. 1.2022, vždy od 9:00 do 13:00
Kde a jak: Setkání se bude konat online. Přihlášení účastníci dostanou před konáním webináře odkaz na online aplikaci ZOOM. Je nezbytné zajistit si pouze dobré internetové připojení.
Cena: 1 490 Kč pro členy ALMŠ / 1 890 Kč pro ostatní. Cena je za obě části webináře. Při naplnění minimální kapacity webináře sleva na druhého účastníka z jedné školky 50%, pro třetího účastníka 70%, čtvrtý a další účastník z jedné školky zdarma.
Přihlásit se můžete ZDE.
V případě otázek kontaktujte Zuzanu Knap.